søndag 30. januar 2011

T-lys eske

Denne fikk jeg også laget i dag, denne så jeg i "et trykk" som kom ut til jul.
Bibbi Noyheim i Kongsberg hadde laget en sånn.
 Jeg syns den var så flott at jeg hadde lyst til å prøve meg på en sånn.

Jeg tar den med på utfordringen til "Sukkersøtt".
Det er May-Bente som kommer med denne ukens utfordring og det er:
Pynt en eske eller en gavepose


 Stempel: Kreativ hobby, og clear stamps svirvel som jeg ikke vet hvor kommer fra.
Papir: Bazill, My Mind's Eye
Annet: Charms fra "korthobby", Blonde fra vet ikke,
 Knapp som jeg har laget av fimoleire selv.
 Blonden i kanten er stanset ut av MS puncher som jeg kjøpte i går;)

9 kommentarer:

  1. Kjempefin eske. Flott med hjemmelagd knapp :)

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig flott, og nydelig dekorert!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Kjempeflott gaveeske:)

    Tusen takk for at du er med på blogcandyen min:)

    SvarSlett
  4. Lekker eske May Britt!!
    Alt står så flott i stil til hverandre....både papir, farger og pynt som du har brukt:-))
    En flott gave å gi bort.

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  5. Så vakker og elegant eske!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  6. Very pretty, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/01/my-wish-layout-by-jessy-christopher.html

    SvarSlett
  7. Väldigt snyggt, gillar färgerna! kanon!
    Kram lene

    SvarSlett
  8. Skikkelig flott eske, Maya:O) Herlig i sort/hvitt, lekkert design.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  9. Stilig eske du har laget!

    Klem, Gro

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung