søndag 2. januar 2011

Lyseblått og hvitt

Jeg hadde lyst til å være med på januar utfordringen til Kort og Godt Hobby.
Det var en fargeutfordring "hvitt og lyseblått". Man må buke minst en ting fra Kort og Godt.

Så skal jeg prøve å ramse opp hva jeg har brukt...
  • Størrelse: 15x15 cm
  • Stempler: Det har jeg lånt så jeg er ikke helt sikker på hvor det kommer ifra. Jeg har tatt meg den kunstneriske frihet og gitt gutten nese og munn, som det ikke er orginalt på stempelet. Jeg syns han fikk et bedre uttrykk da...
  • Papir: Bazzill "hvit", Pepples "New ages", Melissa frances "lilly" 
  • Pynt: Blomster fra Kort og Godt og nille, bokstaver fra reprint, blonde fra Kort og Godt, utstanset ramme fra Kort og Godt, bling og perlebånd fra vet ikke...


3 kommentarer:

  1. Et flott kort. Nydelig pyntet:)
    Godt Nytt År!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort, fine farger og flott pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort du har laget!!! Veldig søtt motiv og kjempefine farger :-)
    Ønsker deg et godt og kreativt nytår.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem Guro

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung