torsdag 19. mai 2011

konfirmasjonskort jente

Jeg er ennå ikke ferdi med konfirmasjons kortene, men nå er det nesten bare jente konfirmasjonskort:)
Her har jeg prøvd å lage et bunadkort, det skal forestille vestfoldbunaden. Jeg tror jeg må kalle dette en prøve og lage den en gang til, men da tror jeg ikke det tar såååå lang tid som denne .....
Jeg fant ideen inne hos Marianne, hun lager de utroligste ting så gå inn og ta en titt på bloggen hennes, du finner den her.
Jeg klipte opp forklet i strimler øverst for å prøve å lage folder i det,
 er ikke sikker om det fungerte veldig bra men....
Mønsteret på forklet er en del forenklet, jeg har tegnet det med fargeblyanter.

OBS...kameraet var ikke helt med meg,
 bildet av baksiden ble veeeeldig uklart....
Under har jeg brettet inn som en W for at kortet kan stå.

13 kommentarer:

  1. Utrolig flott :)
    Ha en fortsatt fin og kreativ vår :)
    *lille*

    SvarSlett
  2. Utrolig flott konfirmasjonskort du har laget :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort. Fint at lagde folder på forkleet.

    SvarSlett
  4. For eit nydelig bunadskort. Eg har også laga bunadskort etter inspirasjon frå Marianne, men mitt blei litt enklare.

    SvarSlett
  5. WOW!! Så lekkert bunadskort! Klem:)

    SvarSlett
  6. WOW WOW WOW vad snyggt detta gillade jag massor riktigt läckert:)
    Ha en underbar helg:)
    Massor med kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  7. Wooooow såååå kult.
    Nydelig Maya.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  8. Så lekkert kort Maya... :) For en tolmodighet du må ha... :) Er ikke helt der om dagen... :) Men, det var bare helt nydelig... :)

    SvarSlett
  9. Dette ble bare heeelt FANTASTISK!!!!!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  10. Hjelpe meg for et stilig kort! Tenk så flott det gjør seg på et gavebord også da. Helt utrolig flott!

    Tusen takk for koselig kommentar til Ludvig.:)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  11. For et fantastisk flott kort! Med små søljer og greier. Herlig :)

    SvarSlett
  12. For et nydelig bunadskort du har laget og det dåpskortet under her var bare så skjønt:)
    Vakkert håndarbeide:)
    Ha en fin fag:)
    Klem Lill

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung