lørdag 29. januar 2011

handlet

Har vært på Hobby Hagen i Stokke Vestfold og handlet i dag :o)

Jeg har ikke vært der før og syns det var gøy å prøve noe nytt. Det var veldig hyggelige folk der og jeg fikk god hjelp, jeg skulle blandt annet kjøpe meg et nytt skærebrett siden jeg bare har giljotin kutter i fra før. Jeg er veldig glad i kutteren min , men siden jeg nå skal på scrappetreff i Stavern 26 februar så ville jeg ha en ny kutter. Syns jeg fikk masse fint i dag jeg og gleder meg til å prøve det ut.

5 kommentarer:

  1. Wow, så mye fint.
    Har du fått lønnspålegg ? :)
    Kjekt å kunne handle fysisk. Jeg bor så langt unna slike butikker og handler på nett. Men det er nå fint å kunne se og ta på varene......

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt deg. Jeg må handle på nett og det blir ikke helt det samme som å være i butikken.
    Kos deg med scrappesakene i helgen, klem :)

    SvarSlett
  3. Åhhhh....her var det mye "goddiss" May Britt!!
    Den toolblenderen (??...sort håndtak med brun kloss) er jeg fullstendig avhengi av. Den er helt super når en finner teknikken med den:-))

    Giljotin kutter...."grøsser"....høres skummel ut ....bra du har kjøpt deg skjærebrett....høres liksom litt mindre brutalt ut....hi hi hi

    Nei du, nå ble jeg altså goodiss-sjuk;-))
    Vi hadde Happy Hobby her i by`n før men nå er det bare Panduro og Libris hvor vi kan shoppe litt, men det blir mest til at jeg bestiller på nett siden det blir rimeligere.

    Kos deg med alt det nye og ha en kreativ helg May-Britt:-))

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  4. Så masse flott du har kjøpt, er jo så mye og velge blandt.........


    Ann Kristin

    SvarSlett
  5. Vad mycket roliga saker du köpt. Jag väntar på post från Sverige jag.
    Kram Anna

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung