onsdag 5. januar 2011

dåpskort til gutt

Så ble det et dåpskort til. Det ble også et sånn enkelt "lommekort".
Jeg har med noe blomster fra "kort og Godt Hobby" så jeg tar også med dette kortet i deres "Januar utfordring".

Det blir nok litt vanskelig å ramse opp hva jeg har brukt i dette kortet, jeg har brukt en del fra roteskoffen...
  • Stempler: Jeg tror det ene stemplet er fra "kort og god", egentelig står det "til lykke" men jeg tok bort "til".Det andre stemplet har jeg fått ferdigstemplet på den lille "tagen" som det er brukt en "MS" puncer på.
  • Bånd: Båndet med rosa blomster har jeg fått, på "tagen" er det bånd og blonde fra "Panduro".
  • Blomster: Den blå blomsten er puncet ut og satt på en gammel knapp i fra roteskoffen. Rosene på tagen er fra "Kort og Godt Hobby"
  • Bling: er rester fra her og der...
  • Papir: Mønsterpapir fra Pepples "New ages", Melissa frances "lilly" og aquarell ark (tag)

6 kommentarer:

  1. Kjempefint kort, nydelig pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Flott pyntet:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  3. hejsan. Hoppas det är bättre väder hos dig, här snöar och snöar det, ser ut som det aldrig ska ta slut!
    Helt underbart alser, så snyggt med ramen om texten!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvarSlett
  4. Heisann. Er altfor lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå. Fy meg! hehe
    Nydelige kort du har laget :D Likte disse lommekortene skikkelig godt
    Ha en strålende helg

    SvarSlett
  5. Så läckert dopkort! Vilken fin vikning =)

    Ha en härlig lördag!
    Kram
    Malin

    SvarSlett
  6. Hei Maya:-))

    Takk for at du deltok på candy`en min.

    Vinneren er trukket og det ble nummer

    93

    som er deg:-))

    Gratulerer!!

    I bloggen min finner du email.adr min så ta kontakt og gi meg adr din så sender jeg pakken så snart jeg kan.

    Klem Astrid

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung