mandag 10. januar 2011

Hurra jeg vant!!!

Skal til å vise en kolega på jobben dåpskortene jeg hadde laget, også plutselig sier hun May Britt (maya) du har jo vinni!!! Hva??? Nei, Jo, jammen, ja , Jippi. :) Jeg ble litt forfjamset siden jeg for ikke så lengesiden satt på jobben og "sutret" litt over at jeg aldri vant noe på noe...

Tusen tusen takk til Astrid for at hun trakk meg som vinner av
Jule-og Nyttårs Candyen sin :)

Astrid har en super flott blogg som er verd å besøke, hun viser frem masse flott som hun lager, og har en lang og innholdsrik Tutorials liste som jeg har vært innom flere ganger.

Tenk alt dette vant jeg, gleder meg stort til det kommer i posten :o)


Den inneholder / It contains:
* Magnolia: Secret Tilda
* Magnolia: Tilda with Fir
* Magnolia Tilda in Winter Night
* 40 røde og hvite blomstrer / 40 Flowers in red and white
* 10 hvite løv / 10 White Leaves
* 5 meter rødt papir band fra Panduro / 5 meters red Paper Ribbon

3 koselige magnolia stempler,
jeg har ikke så mange figur stempler,
så nå skal jeg virkelig prøve dette ut også.
Gleder meg !


5 kommentarer:

  1. Så heldig du er! Gratulerer så mye:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Grattis!
    Vilka fina stämplar du vann, Det ska bli kul och se vad du kommer göra med dem.

    Kram

    SvarSlett
  3. Gratulerer.
    Jammen vant du mye fint, heldige du !!

    SvarSlett
  4. Å du er heldig, gratulerer :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye! Flott premie du vant. Skal bli spennende å se hvilke fine ting du vil lage med dette :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung