søndag 3. april 2011

Påskekort/Vårkort

I helgen har vi vært på hytta og koset oss, der er det en del snø enda, men til påske tror jeg mestepart er borte. Det skal bli så utrolig deilig og starte med våronne der til påske så jeg håper det er tørket godt opp til vi inntar hytta igjen i palmehelgen.
Jeg kommer til å dra med meg en god del scrappeting også på hytta denne påsken, hvis det blir noen dager uten sol så kan det hende det blir gjort noe på den fronten også, og det kan bli litt lange kvelder med krimboka og da er det godt å ha noe annet og gjøre også:)
Ole (mannen min) han skal for det meste snekkre videre på verandaen og hogge litt trær som stenger for utsikten til naboen, og resten av påskedagene skal han vel bare lese krim og spille musikk tenker jeg.

I dag har jeg koset meg på rommet mitt etter vi kom hjem og jeg har laget et vårkort med et bilde jeg fant på utfordringen til Picture and scrap, det er ei lita jente med en kurv full med gule koselige kyllinger og en del egg.
Jeg tar med dette kortet i disse utfordringene:
Picture and scrap oppgave 6.
Nordsalten-hobbyklubb utfordring #27 Bruk minst 3 ulike blonder!
Scrapperiket Utfordring 24: Metall
Kort o mania utfordring 37
Kort og godt Vårkort
kortgleder: påske

Størrelse: 15X15
Papir: Hvit Bazill, My minds eye - lost&found
Annet: Charm fra korthobby, bling som er rester fra en svirvel fra kort og godt, blonder fra kort og godt og fra lokal hobbybutikk, stifter fra egen stiftemaskin, bildet er fra sidene til Picture and scrap.
Teknikker: det er rufsete kanter



her er skissen i fra Kort o Mania!

20 kommentarer:

  1. Så vakkert det var kortet ditt. Motivet var så søtt. Nydelige farger og papirer du har brukt, og blondene var jo prikken over ien. Flott løsning av skissen fra Kort o Mania.

    Delig å kjenne at våren er på tur. Vi har hatt syv grader her i dag. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, dette likte jeg veldig godt! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Å for et kjempfint kort du har lavet jeg liker det kjempemye:) Lykke till med utfordringene jeg synes at ditt kort er en klar vinnere:)
    Ha en riktig fin mandag og uke, hilsen og klem i fra Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Hærlig den rosafargen og motivet er bare vakkert. Skikkelig fint påskekort og du har fulgt skissen godt. Takk for at du deltar hos Kort O Mainia:=)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Vakkert og stilrent kort! Nydelige farger!

    Tusen takk for du deltar på Picture and scrap sin utfordring!

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Så lekkert kort :)
    klem :)

    SvarSlett
  7. Så flott kort! Takk for at du deltar i Kort og Godt sin utfordring denne måneden!

    Iren

    SvarSlett
  8. Så fine farger. Likte motivet godt. Takk for at du deltar hos NSHK.

    SvarSlett
  9. Nydelig kort og et vakkert bilde!!!
    Så herlig og delikat stil.
    Takk for at du deltar hos AS
    Klem

    SvarSlett
  10. Lekkert kort. Takk for at du deltar i utfordringen våres hos Kortgleder.
    Lykke til :-)

    SvarSlett
  11. Vilket fint kort! Gulligt men ändå tufft :)

    SvarSlett
  12. Kjempe lekkert kort! Rolige og bedaglige farger:) Bildet var jo bare kjempe søtt!
    Takk for at du deltar hos AS!
    Marit

    SvarSlett
  13. Kjempelekkert kort! Veldig flott bilde, og oppsett.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  14. Nydelig kort - litt sart i 'tonen' og med nydelige detaljer. :)
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  15. Sart å vakkert Takk for at du deltar på Picture and scrap klem Marion

    SvarSlett
  16. Underbara färger!
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  17. For et flott kort, kjempefint oppsett og nydelig motiv. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  18. Hei!

    Flott påskekort du har laget. Enkelt, nøytralt og elegant pyntet!
    Tusen takk for ditt bidrag til Kortgleders påskeutfordring!

    Klem Henrikke

    SvarSlett
  19. Nydelig kort, takk for at du deltar hos Kortgleder:-)

    SvarSlett
  20. Sikken et smukt kort. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung