onsdag 2. februar 2011

Hurra jeg vant igjen!!!!

Jammen vant jeg ikke igjen, jeg pleier aldri og være så heldig...
Tenk 2 ganger på kort tid, det er jo helt fantastisk :-)

Denne gangen var det Marion Øverlid som feiret 1 års dagen til bloggen sin med giveaway, og så ble det meg som vant, tror det ikke selv helt jeg :o)

Marion har en flott blogg, og hun lager de fantastiske ting ikke bare kort og LO'er hun syr klær og strikker også. Ta en tur inn på bloggen hennes og se hennes arbeider. http://draumereise.blogspot.com/

Dette vant jeg, og gleder meg til å lage noe av det :o)

Her er noe for en hver smak MS punch , bokstaver, embosingpulver med bobleeffekt, knapper, kule rammer, border etc.

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Om du kikar in hos mig har jag något till dig.
    Kram Anna

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung