tirsdag 4. januar 2011

Dåpskort gutt

Da har jeg laget et til dåpskort til gutt. Ola skal døpes til helgen 9. Januar og er sønnen til min kusine Linda.
Det ble et lommekort denne gangen, og jeg skal si jeg sleit med å finne ut av hvordan det var brettet. Men jeg klarte det tilslutt, og jeg ble ganske fornøyd med resultatet.
Jeg tar med dette kortet i utfordringen "hvitt og blått" til Kort og Godt

Da skal jeg prøve å liste opp hva jeg har brukt til dette kortet...
  • Papir: Mønsterpapir fra Pepples "New ages", Melissa frances "lilly" og aquarell ark (tag)
  • Stempler: Kort og Godt og min egen håndskrift
  • Blomster: Kort og Godt og Korthobby.no (sølvblomst)
  • Bling: Rester
  • Bånd: Panduro


3 kommentarer:

  1. Så fint dåpskort, fine farger og nydelig pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Dette var et fint dåpskort! Nydelige stempler, og skriften din er jo bare helt flott! (går utifra at du har skrevet Ola)

    SvarSlett
  3. Så nydelig dåpskort!
    Flott pyntet:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung