torsdag 30. desember 2010

Julespesial hos Anonyme Scrappere


Oppgaven hos Anonyme Scrappere er å lage noe til jul ved å følge skissen og bruke fargene
BLÅTT,BRUNT OG HVITT
Man kan pynte som man selv vil.

Jeg hadde egentlig tenkt å rydde vekk litt av julen nå,
 men måtte være med på denne siste utfordringen for i år :o)

Nå skal jeg prøve å liste opp hva jeg har brukt til dette kortet.
-Til selve kortet har jeg brukt et vanlig syrefritt ark, farge beige.
-I bunn har jeg brukt et håndlaget blått papir,
det har jeg kjøpte på IKEA for mange mange år siden.
-Det blå rutete mønsterarket kommer fra "Graphic45 gentelman collection"
-blonde/kakeservietten har jeg fått av en venninne/kolega Inger Lise
-Blomstene tror jeg kommer fra "kort&godt" alle sammen.
-Blanke/sota halvperler som jeg har fått av mamman min.
-stemplet er fra "kreativhobby"
-Motivet er fra et klippeark, tror det er fra "Panduro"

En liten detalj fra kortet.

10 kommentarer:

  1. Nydelig julekort. Vakkert motiv, stilig med kakeservietten. :)

    Ha en fin nyttårsfeiring i morgen!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. For et flott kort, kjempeherlig pyntet. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Takk for at du ville bli følger hos meg.
    Så mye fint du lager.
    Jeg la meg til som følger hos deg og.

    SvarSlett
  4. Herlig julekort! Og så vakkert med rosene:))
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos AS.
    Så vil jeg ønske deg og dine et riktig godt nytt år!
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  5. Ha et flott og kreativet nyttår!!! Masse klemmer fra Maria Therese

    SvarSlett
  6. Hej Maya!
    Tack för fina ord inne hos mig och jag säger det samma till dig ska bli kul med inspiration från dig. Jag hoppas din första dag på året har varit god. Själv började jag året med ett kort.
    Gott nytt scrapår till dig
    Kram Anna

    SvarSlett
  7. Dette var rålekkert !!
    Delikate farger og nyydelig pyntet:-)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar i bloggen min:)

    Mye flott og se her i boggen din, du er kreativ og flink!
    Ønsker deg et fint og kreativt nyttår!
    Klem

    SvarSlett
  9. Heisann og tusen takk for kommentaren:) Riktig godt nyttår til deg også med mange fine stunder ved ditt scræppebord:) Nydelig blogg du har med såå masse fint! klem

    SvarSlett
  10. Veldig koselig julekort med nydelig motiv :) Likte veldig godt slik du pyntet i høyre hjørne med blomstene og den swirlen.
    Ønsker deg et GODT NYTT ÅR :o)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung