onsdag 9. februar 2011

Brettekort (tri-shutter card)

Nå har jeg endelig blitt ferdig med disse brettekortene, det tok sin tid...
Syns de var litt vanskelig å pynte.
Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle lage to stykker,
 også kunne jeg begynne på julekortene til februar.
Nå begynte jeg virkelig å tro at jeg ikke fikk laget noen julekort denne mnd.,
 men så løsnet det litt i dag:)

Her er det ene kortet og det har jeg tenkt å ta med i utfordringen til:
Kort o mania: Utfordring nr 33, de vil ha et kort som IKKE er i str 15X15 cm
Anonyme skrappere: Utfordring 15, de vil ha kort som er knallrosa og hvit
Sukkersøtt: utfordring 111, grønt og rosa vil de ha.


Tekst stemplene tror jeg er fra "kreativhobby", svirvelstempler vet jeg ikke, bronse sommerfugel er fra "korthobby" den lysegrønne sommerfuglen er stanset ut av en MS puncer, arkene jeg har brukr er hvit bazzill, akvarelark, Inger Harding design, ladybug and friends og prima marketings Annalee collections. Bling er fra Storytellerog europris.

Jeg har rufset alle kantene men har ikke svertet dem, untatt på hjertet og der det står "gratulere med dagen"

12 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort i spreke farger. Så stilig med de swirlene. Har prøvd å lage sånne kort et par ganger, men jeg får det ikke til.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort du har lagd her og kjempefint pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Flott kort du har laget! Du har pyntet det supert.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania.

    SvarSlett
  5. Vad fint och dessa vackra rosa färger. Dessa kort är roliga att göra men kan vara lite kniviga. Men du fick till det jätte bra. Jag har också gjort ett kort med annorlunda vikning.
    Kram Anna

    SvarSlett
  6. Flott kort:) Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort du har laget, veldig stilig denne bretten :-) Flott pyntet og veldig flott hjerte!
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  8. Så fint kort med sommerfuglene og swirlsene. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  9. hejsan.
    ett mycket vackert kort!
    ha en trevlig helg1
    kram lene

    SvarSlett
  10. Vackert kort!
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  11. Flott kort!
    Herlig pyntet, og så fint med stempla swirler langs kantene!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung