søndag 6. februar 2011

Award

Jeg har fått en Award av Anna,
hun har en koselig side jeg stadig vekk er inne og titter på,
 jeg tror det var igjennom "fruarna lilja" jeg og Anna fikk kontakt,
vi var begge med i en skisse utfordring der.
Anna lager de koseligste kort og er en reser på julekort,
 ta en titt inn til henne.
Det innebærer jo visse forpliktelser & regler
med en award, men til denne er reglene enkle:

Dear Bloggers the aim of this award is
that we bring unknown good blogs to light.
so I ask that you do not pass this award to fellow bloggers
 who have more than 3000 followers.

Denne award skal gis videre til 3-5 bloggere
som jeg syns fortjener det.
De som jeg har valgt og sende videre til
er noen blogger jag pleier kikke in til och hente
inspiration hos eller bare titte runt på deres fine ting.

Så titt inn du også  :)





Tusen takk igjen til Anna:)
Klem Maya

2 kommentarer:

  1. Åhhh, så snilt av deg å gi awarden til meg! Tusen takk! Og gratulerer så mye til deg, også!

    SvarSlett
  2. Tusen takk snille deg for at du tenkte på meg, det var veldig koselig. :) Gratulerer til deg også.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung