søndag 13. februar 2011

Brettekort (tri-shutter card) nr 2

 
Her er kort nr 2 og det har jeg tenkt å ta med i utfordringen til:
Kort o mania: Utfordring nr 33, de vil ha et kort som IKKE er i str 15X15 cm
Anonyme skrappere: Utfordring 15, de vil ha kort som er knallrosa og hvit
 
Mønsterpapirene: melissa frances (det grønne),
 det rosa vet jeg ikke ellers så er det hvit bazill og aquarelark
Blomstene: papirhobby
Bling: storyteller
charms: korthobby
Stempel: svirvelstemplet vet jeg ikke,
profil stemplet er fra kort og godt, tekststemplene er fra kreativhobby.
 

1 kommentar:

  1. Underbart kort och jättevackert stämpelmotiv!
    Tack för ditt bidrag till Kort o Mania :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung