lørdag 12. februar 2011

Tur på Skrim

I dag har vi vært på Skrim og gått en flott tur på ski, det har vært så flott vær her, men det var litt kaldt så vi måtte kle godt på oss, tom Loke hadde fått på seg frakken:)
 Det var ikke av de lengste turene vi har gått der. Vi gikk inn til Ivarsbu over Lille Støle vann og løypene var som "trikkeskinner" men Ole klaga litt på glien , men for meg var det helt OK at det ikke glei så fort avsted, er ikke spesielt glad i utforbakker...

Mor og Loke kosa seg i sola :)

Var utrolig flott skjekk himmelen

Aldeles nydelig!

3 kommentarer:

  1. Åh, for et deilig vær og føre.
    Jeg er enig med deg, liker best bortoverski jeg og... Sånn litt ruslete.... En blir litt engstlig for å dette ettersom årene kryper på !
    Kos med en "liten gutt" på fanget.

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder. Klem fra Ann Karin

    SvarSlett
  3. Vad mysig.
    Själv har jag inte känt på snö på två år så det ser så mysigt ut.
    Kram Anna

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung