søndag 18. september 2011

Te-esker

I går kosa vi oss skikkelig Inger Lise, Laila og jeg klippet og limet hele dagen.
Dette er noe av det vi fikk til.
Vi ble veldig innspirert av Marianne når hun hadde laget disse te-eskene det ble noen utvalg av disse i forskjellige str. jeg hadde ikke noe å fylle i alle, men valgte å vise de fordet :)

Denne passer til to små kubbelys,
mønsterpapiret er fra i fjor og kommer fra 3ndy papir, mønsterpapiret har med den flotte figuren av jenta med kristorn.

denne kan man ha påser med te eller sånne til kaffe latte el.
Mønsterarket jeg har brukt er årets juleark som jeg tror kommer fra kasier craft. stemplet er fra kreativ hobby, blomster fra kort og godt.

detter også til te eller kaffe poser, mønsterpapiret er fra 3ndy papir, stempel fra kreativ hobby og knapper fra mors gamle kaffeboks som er full av gamle knapper, bling fra nille, halmbåndet er fra felleskjøpet :)

samme som den over, charmen er fra korthobby

9 kommentarer:

  1. Kjempefine esker! Jeg har lagd noen sånne jeg også som jeg ikke har blogget enda. De er jo så enkle og greie å lage. Eskene er kjempefint pyntet, og med lekre papirer :)

    SvarSlett
  2. Disse var superfine og så lekre papirer du har brukt. Nydelig pyntet. Dette blir flotte gaver.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Hej!
    Har tittat igenom din fna blogg och blir verkligen imponerad av allt fint du har gjort.

    SvarSlett
  4. Hej min vän!
    Så underbara äsker du har gjort...både till ljus och te! Så fint dekorerat de är. Jag har tänkt göra en sån till jobbet när jag slutar där! Lite minne kan de ju ha kvar!
    jag ska lifta din snygga ljusask här under, talar om för dig när jag är klar!!
    ha en bra dag och var rädd om dig!
    kram lene

    SvarSlett
  5. woooow så lækre æsker flot dekoreret
    knus Pia

    SvarSlett
  6. Super fine og så smarte :O)
    Må prøve meg en dag jeg også

    Takker for hyggelig kommentar hos meg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. WOW vilka helt underbara askar du har gjort dom är helt ljuvligt underbara och jag gillar dom massor:)
    Gillar också ditt val av papper och detaljer allt blev så himla snyggt tillsammans:)
    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

    SvarSlett
  8. Heia, for noen flott esker du har laget. Flotte papirer du har brukt. Klem.May Britt.

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung