mandag 5. september 2011

Rosa tryllekort

Jeg har prøvd meg igjen på tryllekort, de er så fine.Jeg ble veldig innspirert når jeg lagde et bryllupskort på bestilling at det ble 4 stk, jeg viser frem to av de nå:)


Mønsterarkene er fra majadesign du och jag, puncher fra x-cut, halvperler fra nille, stempel fra kreativ hobby, north stamp, stempelglede, hjørne svirvel fra panduro, blomster fra kort og godt.

jeg tar med kort nr 1 i denne utfordringen:


mønsterpapir piondesign, osteklut, blomster fra papirdesign, charms fra kort hobby, stempel fra ladybug og storyteller, halvperler fra jeg vet ikke hvor, punch fra x-cut og dies fra spellbinders og cuttlebug, bånd fra panduro.

Jeg tar med kort nr 2 i deisse utfordringene:

9 kommentarer:

  1. Et utrolig lekkert kort og så nydelige de kantene er.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Nydelige kort! De punchede kantene er så fine!

    SvarSlett
  3. Nydelige flotte kort du har laget. Tusen takk for dine bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Å det var to flotte kort. Liker godt brettetknikken din.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Meget smukke vintage kort.
    Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen

    SvarSlett
  6. Lekkert bånd og veldig flott kort! Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  7. Lekkert kort. Artig med tryllekort! Tusen takk for at du deltar hos NSHK.

    SvarSlett
  8. Lekkert kort, og en fiffig bretteteknikk.
    Takk for at du deltar hos AS
    Klem

    SvarSlett
  9. Lekkert lekkert lekkert! Så elegant og herlige farger! Me like!

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung