onsdag 14. september 2011

Gaveesker med t-lys

Jeg får prøve å bli litt flinkere med å legge ut nye ting i bloggen min, Laila var ikke helt fornøyd med meg :) hu venta på noe nytt:)
Jeg har laget noen små esker som det akkurat passer fire t-lys oppi, fine og ha som en liten gave med noen koselige servietter el. med.
Til lørdag kommer Laila, Inger Lise og kanskje Gro til meg og vi skal klippe og lime litt sammen, kanskje vi lager noe sånt, vi får se hva vi finner på. Jeg gleder meg veldig ivertfall :))





Jeg har stort sett brukt papir som jeg har hatt liggende, men på de to siste er det brukt årets jule pion design og blomstene er fra her og der, noen har jeg farget røde selv med color wash (cranberry), snøkrystallen er fra spelbinders dies, bordene er stanset ut fra en dies fra nellie snellen og MS puncher, stemplene er fra din hobby og kreativ hobby.
 Og til slutt halmtråden er kjøpt på felleskjøpet (morsomt)...

5 kommentarer:

  1. Smarte, lekre små lysesker. Skal skrive den ideen bak øret til det blir nærmere jul. Jeg får ikke til å lage juleting ennå. :):)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Disse eskene likte jeg godt! Flotte alle sammen, og fine små gaver. Jeg måtte flire litt av halmtråden fra felleskjøpet :)

    SvarSlett
  3. Så flotte esker. Dette er fine gaver :)
    klem :)

    SvarSlett
  4. WOW så snygga askar och så smart en ide!!! Vilken härlig present!
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvarSlett
  5. Så flotte telys-esker. Så flink du er som er ute i god tid med juleforberedelser :-D

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung