tirsdag 6. september 2011

3 bidrag til hjertebodens julekort utfordring

Her mine tre bidrag til hjertebodens julekort utfordring,

Tag kort...

Her har jeg brukt de nye arkene fra Pion design, kjempe fine ark, blomstne er fra storyteller.

After eight automat... uten sjokoladen...

her har jeg brukt et mønsterark fra Ladybug, stempel fra din hobby, blonde fra kort og godt og en bård fra klippearket med bårder fra piondesign, bladene er fra en MS puncher og blomstene fra kort og godt.

Vinskjuler

her har jeg brukt masse masse gamle ting, det er bare diesen fra magnolia som er nogelunde ny...

6 kommentarer:

  1. Så snygga alster du gjort! Flaskhållaren är kanonsnygg!
    Kram lene

    SvarSlett
  2. Åååå så mye lekkert du har laget opp.
    Nydelig alt sammen.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. åååå, nydeliig, fin inspirasjon å finne her :)

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert alt sammen. De arkene er jo flotte, men pyntinga de ble prikken over i'en

    Ønsker deg en fortsatt flott dag

    SvarSlett
  5. Så koselig at jeg har inspirert deg til å lage tagkort. Ditt var jo bare så lekkert. Du er så flink til å lage mye forskjellig, jeg sitter litt fast i kortene jeg. :) After eight automat det kunne jeg like, kanskje jeg må prøve meg på en sånn. Vinskjulern din var rålekker.

    Ha ei fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  6. Åååå, så mye lekkert!!!
    Dette julekortet traff meg rett i hjertet! Nyyydelig!!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung