onsdag 21. september 2011

kopp

Denne har jeg laget for leeeenge siden, fant bildet av den når jeg skulle rydde litt i bildemappene mine på dataen:) Fikk veldig lyst til å lage en slik kjente jeg og skal sette igang med en gang:)


Jeg tenkte ikke på at jeg kan jo ta med malen, så jeg redigerer innlegget mitt og her er malen min på koppen, jeg fant en mal på nettet en gang men den var veldig liten, jeg husker ikke hvor jeg fant den. Jeg gjorde om målene sånn som jeg ville ha den:

1.       Skjær ut et bazzillark som er 27 x 15 cm
2.       Scor på 3cm, 6cm, 9cm, 12cm, 15cm, 18cm, 21cm og på 24cm
3.       Snu papiret og scor på 10cm, dette er bunn (5cm)
4.       klipp opp bunnen for hver av de 8 scorene.
5.       Brett inn de flippene som står ovenfor hverandre i bunnen og lim de.

6.       Skjær ut 16 paneler med målene 2,5 x 9,5cm

Lykke tilJ


Mønsterarket er my minds eye, blomster fra litt her og der.

12 kommentarer:

  1. Wow, denne var stilig.
    Har du laget malen selv?
    Lekkert pyntet.

    SvarSlett
  2. Takk for kjemperask tilbakemelding.
    Flott gave dette, - gjerne med noe godt oppi!
    Skal jammen prøve meg.
    Klem herfra....

    SvarSlett
  3. Den malen med den lille koppen fant jeg inne på Score-Pal sine sider i vinter ihvertfall

    SvarSlett
  4. Men utrolig lekker var den ihvertfall

    SvarSlett
  5. men så snyggt, en så härlig gåva med något i!
    Kram lene

    SvarSlett
  6. Nydelig kopp og tag.
    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Å, så herlig. Morsomt å gi bort en kopp. Kan jo stikke noen teposer eller sånne kaffeposer oppi. Nydelige papirer du har brukt, og så flott pyntet.

    Ha ei fin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  8. WOW WOW WOW så himla snyggt har aldrig testat på en sådan kopp nu blev jag mycket inspirerad tusen tack:)Din kopp är fantastiskt helt underbar och så snällt av dig att dela med dig av mallen:)
    Ha en super trevlig kväll och kramar från Lilla Inger:)

    SvarSlett
  9. Herlighet,så stilig! Dette var knalltøft:)

    SvarSlett
  10. Så fin denne er. Tusen takk for at du deler med oss andre. Fin blogg du har :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Oi, så flott denne var!!Dette må jeg prøve:)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung