søndag 6. mars 2011

white on white

Da var snart helgen over og en fantastisk VM uke,
jeg gratulerer alle medaljevinnerene våre,
som har gjort VM i Oslo til et uforglemmelig VM for hele verden.

Det har ikke vært den store kreative uka dette her,
 men noe har jeg da fått til:)
jeg tok utfordringen som kort og godt har med hvit på hvit,
 og kombinerte den med utfordringen til Norsalten hobbyklubb som var å bruke minst 5 punchere.
det var gøy og jeg punchet i vei:)

Det var da altså disse utfordringene:
Kort og godt "white on white"

jeg har brukt 5 MS punchere, 3 fra panduro og 1 spellbinders.
ellers så har jeg brukt hvit bazzill og dekorima tegneark. 
Splittbinders fra nille, halvperler, sløyfe, og charm fra kort og godt,
det er mulig stemplet er fra de også

11 kommentarer:

  1. Det var så koselig å få melding fra deg! :)

    Nydelig kort!

    Klem Agnete!

    SvarSlett
  2. Nydelig med hvitt på hvitt!
    Den veska du hadde laget var da bare helt stilig!

    SvarSlett
  3. Nydelig hvitt kort
    og super punching :-D

    SvarSlett
  4. nydeligt og rent kort :) takk for at du vil være med på blogg-candyen min :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort - flott effekt når det er hvitt på hvitt!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  6. Åh, så lekkert og delikat kort.
    Nydelig med alt det hvite :)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, er helt imponert at man kan lage noe såå lekkert av bare hvitt :)
    Masse harmoni i alle punchene dine :)
    Takk for kjempekoselig besøk, det varmer <3 mitt :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  8. ÅÅÅÅ detta kortet gillade jag massor:) Så himla vackert och läckert och så snyggt med alla dessa vita detaljer:) Du har lyckats toppen bra med detta kortet:)
    Vad roligt att du gillade mina vattenkannor här är länken värt du hittar mallen så kan du testa på själv:) Lycka till:)
    http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/wateringcan/
    Ha en måndag och vecka:)
    Kramar från lilla pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se


    . tusen takk for tipset

    klem maya

    SvarSlett
  9. Å - dette var skikkelig lekkert! Hvitt er i grunn ganske elegant og flott! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  10. WOW ett så läckert kort! Så vackert och elegant med bara vitt!
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvarSlett
  11. Så nydelig!! Flott løsning på oppgaven :)
    Takk for at du er med på Kort & Godt sin utfordring :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung