lørdag 26. mars 2011

Turkist kort

I dag er det vår i luften, jeg har sitti ute i solen og kost meg i dag.
Det er nydelig at snøen smelter mer og mer,
men jammen må jeg si at det er mye rot og søppel
som kommer frem under snøen.
 Om et par uker nå så er det våronne i hagen her håper jeg,
har en del epletrær som må beskjæres i år, og gleder meg til å rote i jorda.
Tomatplantene er alerede sådd og har begynt å spire.
Gleder meg til å plante de ut:)

Jeg hadde i utganspungtet tenkt at dette skulle bli et konfirmasjons kort,
men det ble vel ikke akkurat det.
Men det var koselig å lage det,
fikk brukt noen stempler som har ligget i skuffen ei stønn.
Stemplene er fra kort og godt og panduro.
Mønsterarkene er fra 3ndy papir og I Lowe scrap
Blomstercharms er fra korthobby


4 kommentarer:

  1. Vilket vackert kort jag gillar verkligen stämpelmotivet som du använt dig utav:)
    Härliga färger också:)
    Ha en underbar söndag och kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen i hula mi og for at du deltar på candy trekninga mi :)
    klæm fra lille

    SvarSlett
  3. hej min vän!
    Så läckert kort och vilken fin stämpel.
    Ett elegant kort, mycket användbart!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvarSlett
  4. Så mange flott kreasjoner du har laget i flotte farger og fine variasjoner:)
    Det ligger noe til deg i bloggen min:)
    Ønsker deg en super dag!
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung