onsdag 2. mars 2011

Veske

I dag har jeg gjort ferdi vesken jeg begynte på i helgen på scrappetreffet.

Jeg vil ta den med i Kort o Mania sin utfordring # 35 Dekorer ett eller annet...


Jeg fikk vesken stanset ut på treffet jeg var i helgen, vet ikke hvor mønsterarket kommer ifra, hanken har jeg forsterket med grønn bazzill som også er brukt til tagen på siden. ellers så har jeg brukt en kakeserviett som er brettet rundt ene hjørnet på vesken,
 hvite blomster i fra hetti og pletti ( med andre ord vet ikke) og masse bling...

12 kommentarer:

  1. Å, den var utrolig lekker. Nydelig med gult og grønt. Sånn veske må jo være perfekt å gi som konfirmasjonskort til jenter.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig!
    Lekre farger og pynt:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Den var jammen flott.
    Utrolig mange flotte ting en kan stanse ut nå...
    Denne var kjempefint pyntet.

    SvarSlett
  4. Så stilig veske og nydelig pyntet er den :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. Jag gillar din väska mycket, du har fått med en massa fina detaljer:) Riktigt snyggt:)
    Ha en toppen dag och kramar från lilla pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  6. nydelig May Britt.. ;) Glad jeg stansa ut noen av de før jeg dro fra treffet... :) Blir nok til å lage noen av de ja... :)

    Hilsen Anita

    SvarSlett
  7. WOW, den är otroligt snyggt! Fina detaljer!
    kram lene

    SvarSlett
  8. Hei, kjempefint veskekort du har laget..:) Nesten ingen begrensing på hva som kan lages av papir. Den er nydelig pyntet også. Ha en fin tid framover! klem

    SvarSlett
  9. Tittar in och vill önska dig en riktig trevlig söndag och vecka som kommer:) Kramar från lilla pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  10. Skøn smuk taske. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett
  11. Så stilig veske du har laget. Blir så lekkert med slike ting laget av papir. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  12. Den var bare sååååå stilig!!

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung