tirsdag 8. mars 2011

Herrekort

Herrekort er ikke det jeg lager mest av, men jeg har et mål og det er minst ett herrekort i mnd.
Dette kortet laget jeg på skrappetreffet i Stavern og da jeg så utfordringen til papiravisen, tenkte jeg med en gang på dette kortet som jeg hadde liggende.
Utfordringen var å ha på minst 10 perler/halvperler, 3 knapper og to tekstiler av type bånd, blonde, hyssing ol...
Jeg hadde alt dette manglet bare 4 perler og de fikk jeg satt på, en liten sort halvperle i hver hjørne.

Utfordringen hos Papiravisen #2 -Oppskrift

Stempel: lånt så jeg vet ikke
Papir: My minds eye "lost & found", beige bazzill
Knapper: bestemors gamle knappe boks
Bånd: kort og godt blonde, panduro "hyssing"
Blomster: blomstercharm fra korthobby
Perler: sota halvperler som jeg fikk av mamman min og sorte halvperler fra nille
Bildet er fra et utklippsark, men husker ikke fra hvor...

13 kommentarer:

  1. Så flott herrekort du har lagd. Knapper gjør seg godt som pynt.
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint herrekort.
    Takk for at du vil være med på utfordringen vår i
    Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Snyggt riktig stil över kortet du är duktig på att få det till:) Vilken bra idé med alla knapparna det blev toppen:)
    Önskar dig en toppen dag och kramar från lilla Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  4. Hejsan.
    Så snyggt kill kort. Snyggt med knappar på och stämpeln är jättesnygg!
    Ha en bra dag!
    kram lene

    SvarSlett
  5. Mmm, dette var en stilig kar!
    Kjempefint herrekort du har laget, og så fint at du utfordrer deg selv til å lage ett hver måned!

    SvarSlett
  6. Så stilig herrekort!
    Tøff type på bildet:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  7. Flott Herrekort, veldig stilig bilde du har brukt. Takk for at du deltar hos Papiravisen - klem.

    SvarSlett
  8. knalltøft herrekort! :D det bildet er jo en evig klassiker i foto-verdenen, og du har virkelig gjort ære på det her^_^

    takk for at du er med hos Papiravisen!

    SvarSlett
  9. Et veldig flott herrekort.
    Stilig motiv og herlig knappebruk.

    SvarSlett
  10. Utrolig stilig altså!

    Tusen takk for at du deltar på Papiravisens utfordring. :)

    XOXO Mrs Bjortomt!

    SvarSlett
  11. Tittar in och vill önska dig en riktig trevlig fredag och helg:) Ha det bäst och kramar från Lilla Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  12. Ett jättefint kort,
    jag gillar knapparna.

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung