tirsdag 1. mars 2011

Tag kort

Nå har jeg hatt ferie fra bloggen min en uke, jeg har vært små turer innom for og kikke litt rundt på andre blogger og kommentert bitte litt, men her har det ikke skjedd så mye...
I helga var jeg på Skrappetreff i Stavern , det var mitt første treff og det var kjempe gøy:)) Det var noe jeg helt sikkert kommer til å bli med på flere ganger.
 Denne Tag'en klarte jeg å lage der, det var også første gang jeg prøvde meg på tag...

Jeg tar den med i Utfordringen til

Stempler: er ikke helt sikker hvor det kommer fra
Papir: Bazzill, paper loft "black country"
Puncher: Panduro
 Bling: nille
Bånd/blonde: vet ikke
 Bildet er fra nettsiden til http://mariesfreebies.blogspot.com/


6 kommentarer:

  1. Kjempefin tag.
    Det motivet var koselig.

    SvarSlett
  2. Nydelig tag du har laget. Søtt motiv og herlige farger. Er det ikke gøy å lage sånne da? :) Og så får man brukt litt av restekassa.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. Nydelig pyntet tag, klem :)

    SvarSlett
  4. ÅH så snygg och så söt en bild!
    Kram lene

    SvarSlett
  5. Skikkelig flott Tag kort du har laget da :D
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :D
    Hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett
  6. Stilig tag.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche - Scrapperiket

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung