onsdag 6. oktober 2010

Blått julekort / Utmaning #35: Skiss

Så er det ny uke med utfordringer fra Fruarna lilja. I dag fikk jeg premien som jeg vant i posten også, jeg skal nok få laget et kort snart med de inngrediensene i :)
Dette er da ukens skisse...

Det blir julekort denne gangen også, noe av dette vil jeg bruke til kortet.
Papirene er fra Color oasis og Vibeke Spigseth Poppydesign. syns de var så søte og måtte kjøpe de når jeg var på hobby butikken her i Horten.

Klarte ikke å få vekk glansen fra rub ons -teksten, 
så sånn her ble da denne ukens bidrag...

6 kommentarer:

  1. Du lager så mye fint. :)

    SvarSlett
  2. åååå så nydelig :D Søteste snømannen jeg har sett!
    Tenkte jeg skulle begynne så smått å lage litt julekort jeg også. Har kjøpt litt stæsj så jeg får vel bruke det snart.. Har altfor mye scrappegreier i forhold til det jeg bruker :P

    SvarSlett
  3. Åh så vackert! Vilken söt stämpel! Ser att vi är med på samma utmaning :o) Lycka till! :o)

    SvarSlett
  4. Jag håller helt med om den otrolige söta snögubben och vilka fina färger.
    Kram

    SvarSlett
  5. What a lovely card!! that snowman is so cute! Great take on the sketch!

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung