tirsdag 19. oktober 2010

Hjertlig julekort /Challenge # 37: Sketch

Så var det igjen dags for en utfordring hor Fruarna Lilja. Denne gangen ville jeg prøve noen nye ark det grønne er fra "paperCompani" og det røde hjertet og snøfnuggene er "ladybug julefryd" Bildet er et glansbilde fra "Panduro".
Jeg jobba en del med og finne balanse i kortet, men tilslutt når jeg fikk på hjørne pynten som forøvrig kommer fra "kort og godt" syns jeg at det ble balanse.

Her er skissen som var utfordringen denne uken...

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅHHHH vilket UNDERBART romantiskt julkort, SÅ vackert ju, du är ju superduktig.

    KRAM
    Carina

    SvarSlett
  2. Jag säger det samma så otroligt vackert och fint. Du har gjort en massa vackra kort.
    Tack för dina fina inlägg hos mig.
    Kram

    SvarSlett
  3. Ååååå så vackert!! :)
    Du gör så mycket fint så jag tittar gärna in igen och hämtar lite inspiration!! :)
    Tack för denna stunden.
    Kramar från Lena

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung