onsdag 13. oktober 2010

vintage julekort

Jeg har laget to julekort i vintagestil (er helt hekta på vintage for tiden) etter en skisse jeg fant hos fruarna lilja. De har mange fantastiske skisser liggende.

Det lilla papiret med mønster kommer fra papirdesign, det beige med snøfnugg kjøpte jeg i fjor og veit desverre ikke hva heter. Motivet er fra et ark jeg tror jeg kjøpte i fra Panduro og blomsten er kjøpt på nille. Stemplet er fra kort og godt.


Disse mønster arkene er fra maja design tror jeg, det med snøfnugg er helt sikkert det. Bildet er fra et klippeark fra panduro og blomstene fra kort og godt. stemplet også.

1 kommentar:

  1. WOW vilka underbart vackra och romantiska julkort, de var ju bara LJUVLIGA. Jaa SNART SNART så nalkas ju julen, ska bli underbart härligt att njuta av den i år igen.

    Ha det nu så jättegott och var rädd om dig.

    KRAM
    Carina

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung