søndag 24. oktober 2010

after eight

I dag har jeg laget er magebelte til After eight eske.
 Jeg har tidligere laget esken og puttet sjokoladen tilbake i den esken jeg har laget,
men siden jeg skal ha med dette til julemessen jeg skal være med på,
så syns jeg det er greit og ha sjokoladen i forseilet forpakkninger.
 Derfor ble det magebeltet.

Mønster papiret jeg har brukt kommer fra "the paper loft" og heter "grandmas house"
Blomstene er fra "Nille" og "kort og godt",
stempelet og hjørnepynten er også fra "kort og godt"

Man kan jo også bruke magebeltet om igjen;)

5 kommentarer:

  1. TUSEN TACK, ååhhhh du gör SÅÅ himla fina saker, jag får sån oerhörd inspiration av dig och vilka tips, TUSEN TACK.

    KRAM
    Carina

    SvarSlett
  2. Så smart! Dette ble jo kjempelekkert. Tenk så hyggelig å gi denne til vertskapet, når man er invitert bort.

    SvarSlett
  3. Vilken rolig idee. Jag som inte ens gillas ater eigth måste köpa en för det.
    Kram

    SvarSlett
  4. Åj..den ble kjempe lekker.
    Utrolig flott papir du har brukt, det var genialt å bare lage belte for da kan man jo bruke den flere ganger.
    Super gave!

    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  5. Oi så mye fint du har laget i det siste :D
    Er en stund siden jeg har vært innom siden din, FY MEG! hehe
    Hvertfall utrolige flotte kort og magebelte til sjokoladen var kjempestilig :D
    ha en finfin kveld

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung