torsdag 28. oktober 2010

hjerte eske

Hurra jeg klarte å lage denne hjerteboksen,
jeg har sett den på flere blogger og har hatt så lyst til å lage en sånn.
Tutorialen fant jeg her. I vinduet på esken har jeg brukt en plate gelatin,
 det har jeg også sett på en blogg og har lenge hatt lyst til å lage en eske med et sånt vindu.

Jeg har brukt papir fra Maja design og stempel og blomster fra kort og godt. Nå hadde jeg ikke noe sjokolade å fylle esken med i dag, men hadde lyst til å legge den ut her alikevel...

9 kommentarer:

  1. En nydelig eske du har laget Maya!
    Lekre papirer og pynt:)
    God helg, klem:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin hjerte-eske du har laget! Også så smart med gelatinplate i vinduet.
    Ønsker deg en superfin helg!

    SvarSlett
  3. Åh så fin!!! Var den svår att göra? Perfekt julklapp!

    Ha det gott!!

    SvarSlett
  4. Heisann.. Takk for kommentaren, veldig hyggelig:)
    Så mye fint du lager, kjempefin hjerteboks! Ha en knallfin scræppehøst videre.. klem

    SvarSlett
  5. hejsan. tittar in på min runda till nya bloggar!
    Så många fina alster du har skapat! Denna hjärtask är jättesnygg!
    Kram lene

    SvarSlett
  6. Så lekker eske. Og det gelantinvinduet var jo genialt. Nydelig papirer og pynt. Klem :)

    SvarSlett
  7. Hej, jag hittade hit via min goda vän Lene:)
    Helt underbar hjärta ask och mycket annat du har skapat:) Du är verkligen jätteduktig:)
    Ha en toppen dag, hälsningar från lilla pyssel Inger:)

    SvarSlett
  8. Ååå så fin eske :) Heldig den som får den

    SvarSlett
  9. Nydelig Eske! så kult med gelatin! Likte formen på hjertet så godt.... Jeg liker gode runde og varme hjerter! Lekker var den! :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung