tirsdag 23. august 2011

Vintage guttekort

Nå har jeg gått litt til og fra pulten i noen dager, kroppen er ikke helt i lage om dagen, men det går nok over.
Jeg har da klart å få sammen et kort, det ble guttekort selv om jeg burde ha laget et kort til min svigerinne som skal feire sin 40 års dag til helgen.

Jeg tar med dette kortet i disse utfordringene:
Kort o mania: #45 mann-gutt
Nordsalten hobbyklubb: #36 vintage

jeg har brukt det nydelige papiret fra piondesign minnenas atelje, bildet er fra et klippeark fra sagen vintagedesign.

inne i kortet har jeg laget en lomme til å putte en pengegave i f.eks.

Blomstene har jeg snurret selv forklaringen til hvordan det gjøres kan du finne her

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort og de blomstene var kjempefine :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Jättefint kort i fina avstämde färger1
    Hoppas du ska krya på dig!
    Kram lene

    SvarSlett
  3. Dette ble kjempeflott. Likte veldig godt de blomstene. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Herlig vintage kort! nydelige blomster du har laget :D
    takk for at du deltok på vår utfordring nr 45 hos kort o mania!
    klem fra Linda S. L
    -kort o mania-

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung