mandag 15. august 2011

Børstet støv av noe gamelt

I utfordringen til cards and scrap #14 ville de ha noe som man har gjort tidligere og som man er fornøyd med selv.
Jeg har nå sett litt igjennom bloggen min og jammen er det mye jeg har laget det siste året...
Jeg kom tilbake til dette kremmerhuset flere ganger, mulig det er fordi jeg sitter og lager flere av disse nå som jeg skal ha frem mot jul, og jeg syns de er så morsomme å lage. Dette er den første jeg lagde for da ca 8 mnd siden, og jeg er ganske fornøyd med den.

9 kommentarer:

  1. Kjempefine kremmerhus du har lagd. Flotte til smågaver diss her :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Veldig lekre de kremmerhusene, og en herlig gave å gi. Nyyyydelig!!

    Ha ei fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. Åhhhhhh hvor er den dog smuk, tak for inspiration,

    1000000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

    klemmmmm

    SvarSlett
  4. Ja det är en kul utmaning denna, jag tog ett kort jag själv gillar mycket!
    Jag älskar dina krämmehus!
    Kram lene

    SvarSlett
  5. Så flott kremmerhus! Nydelige farger og pynt!
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  6. Hej på dig Maya:)

    Å för ett helt underbart "Krämmehus" du har all rätt att vara mycket nöjd med detta:) Super snyggt och jag gillar det massor:)

    Jag har haft helt underbara dagar med mina nära och kära ifrån Norge:) Har helt å hållit prioriterat dom, vet jo inte när vi ses och träffas igen nästa gång!

    Har fått många underbara bilder som jag kan titta på och även minnen. Har haft det helt toppen med lilltjejen och resten av familjen:) Det har varit super mysigt och jag har njutet i fulla drag:)

    Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra:)

    Nu ska jag titta runt här på allt det underbara du har lagt ut under tiden som jag har varit borta och njuta av allt ögongodis som du bjuder på:)

    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Pyssel Inger :)

    SvarSlett
  7. Hvor er den smuk... så flot pyntet.

    Tak for at du deltager på Card and Scraps udfordring!!!

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kremmerhus Maja... Jeg skal forsøke meg på noe sånt jeg også... :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung