søndag 7. august 2011

3 stk Kremmerhus

Nå har jeg sittet og koset meg på rommet mitt nesten i hele dag, det har regnet og regnet, men nå skinner solen atter igjen her i Horten.

Siden dagen har vært så grå, har jeg konsentrert meg om julen. Det har blitt 4 jule kremmerhus, har tenkt å lage en del av de til jul. så det blir nok ikke eneste gangen dere får se disse frem mot jul.

De blir fine gå-bort presanger i julen fylt med deilig sjokolade.

Disse er med i juleutfordringen til hjertebodens juleblogg 3 julekort i mnd.

Denne lagde jeg 2 prikk like av.
Mønsterarket er fra 3ndy papir og er rester fra i fjor, blomstene er kjøpt på nille, charmen er fra kort-hobby, stemplene er fra kort og godt tror jeg og kreativ hobby, det røde bånder har jeg fått i en candy jeg vant hos Astrid, linken til hennes blogg finner dere her. Også har jeg brukt en liten bit osteklut under alt sammen...

Mønsterpapiret er fra papirdesign tror jeg, skal ikke sverge helt på det. blomstene er fra papirhobby, charm igjen fra kort-hobby, stemplene er fra kort og godt tror jeg og kreativ hobby

Mønsterpapiret er det samme som forrige bare andre siden, båndert er kjøpt på panduro.

5 kommentarer:

  1. Nydelige kremmerhus du har laget, og for en herlig gåbort-gave.

    Deilig å få tatt en skikkelig tak i huset. Hardt mens det står på, men det blir deilig å nyte resultatet etterpå ja. :)

    Gråvær i Bodø i dag. Ha ei fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Så fina karamellstrutar du har gjort jag kan gärna tänka mig att få en.
    Kram på dig.

    SvarSlett
  3. ÅH de är ju jättesnygga. Så snygg modell på dem också!
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvarSlett
  4. Så lekre kremmerhus da har laget og jeg blir
    så imponert over at du lager ting til
    jul allerede :-D

    SvarSlett
  5. Kjempelekre kremmerhus! :) sende meg mal kanskje? hehe... :) så flink du er Maya... :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung