tirsdag 2. august 2011

kort i grønn toner

Nå er det vel på tide å komme litt tilbake til hverdagen, og jeg inntar hobbyrommet og skrur igang de kreative cellene. Det har vært noen tunge uker nå, og det har ikke vært den største lysten på å være kreativ. Men hverdagen kommer alikevel snikende og man får ting litt på avstand. Her i Horten er det veldig sommer nå, solen steiker og vi har kosa oss på stranda i hele helga og etter jobb i går. Nå syns jeg kroppen kunne få en pause i dag, og da havna jeg her på hobbyrommet. Litt varmt men det går:)

Dette kortet har jeg holdt på med en stund, hele juli nesten... men nå er det ferdig:) jeg tar det med i disse utfordringene.

Anonyme scrappere #25 sommer
card and scrap #13 sommer


Mønsterarket er fra Pion design, tekststempelet er fra Ladybug, det er også brukt MS puncher, spelbinders, puncher kjøpt hos panduro, blomster fra storyteller og osteklut. perlene er fra her og der...

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Likte den MS-punchen veldig godt. Det er så stilig med sånn osteklut, må få prøvd det en gang. Har bare laget et kort i sommer, men har heklet og brodert mye. Venter på å få ferdig hobbyrommet, og da skal jeg virkelig kose meg.

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Nydelug. Elsker de sarte fargene og de små nydelge detaljene. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap og lykke til. Håper du kommer tilbake til vår neste utfordring midten av mnd;) Klem Bettina

    SvarSlett
  3. Det är underbart, så fint dekorerat!
    Så många fina detaljer!
    Kram lene

    SvarSlett
  4. HVor er det sødt... lækkert pyntet og et skønt stempel.

    Tusind tak for at du deltager på vores udfordring hos Card and Scrap!!!

    SvarSlett
  5. Vakkert Maya !! Skjønne farger, kjempeflott med tekst som motil. Lekkert pynta.
    Takk for hyggelig hilsener i blogen min, og forat
    du deltar på sommerutfordringen til AS.
    Klem, Marianne

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung