onsdag 22. juni 2011

T-Lyskort

Jeg har holdt på med en ny bretteteknikk (for meg) T-Lyskort,
det var litt mye frem og tilbake før jeg skjønte hvordan det skulle være....
 ikke like gløgg hver gang....

Jeg brukte skissen til fruarna lilja på fronten av kortet,
og tar det med i den utfordringen.
Jeg ble ikke enig med meg selv om jeg skulle sette på
gratulere med dagen eller noen annen tekst,
så jeg lar det stå åpent litt til...

Nå er det bare en uke igjen til ferien,
 da blir det nok lite blogging, 
jeg vil derfor ønske alle som er her på besøk i min blogg,
en riktig god sommer!



7 kommentarer:

  1. Dette var virkelig lekkert! Nydelige papirer og for et yndig motiv!
    Du må ha en riktig så god sommer. Kos deg masse, både med og uten kortlaging :)

    SvarSlett
  2. Åh vilket fint ljuskort, det gillade jag verkligen. Har du möjligtvis någon mall du kan tänkas dela med dig utav?
    //Carina

    SvarSlett
  3. WOW for et fantastiskt kort helt nydeligt:) Ser att du har brukt mine favoritt pappirer Pion:)

    Tusen takk for hyggelig hilsen og besök hos meg det setter jeg stor pris på:)

    Önsker deg også en riktig fin sommer:)

    Ha det kjempebra og mange klemmer i fra Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  4. Så sart og så vakkert. For noen lekre papirer du har brukt, og motivet var nydelig.

    Blir litt styr med flytting av rom, men det blir bra når det blir ferdig.:)

    Ønsker deg en superfin ferie!!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Artig kort Maya... Og de er jo kjempeflotte. Om du "tetter" hullet enten med gelantin-plate etter overlay eller noe, så kan du fylle esken med mye annet enn te-lys... :)Lekkert ark du har brukt...

    SvarSlett
  6. Hejsan, hoppas allt är bra denna mörka och regninga dag!?
    Ett underbart kort du har gjort! Jag "lånade" skissen då jag tyckte om den och ditt kort!
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvarSlett
  7. Hej
    Tittar in hos dig för att se på allt fint du gör..
    Ha en skön sommar.

    Veronica

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung