torsdag 9. juni 2011

bryllupskort

har noen bestillinger på bryllupskprt, og nå hadde jeg så lyst til å lage et sånn der tryllekort, malen har jeg finni hos marianne nok en gang. Gå inn på hennes blogg og kikk på alt det utrolig flotte hun lager, her er link til hennes blogg.

Mønsterpapiret er fra Maya design "du och jag", stempel fra storyteller og north stamps, blomster fra kort og godt , bling fra countrey companions og storyteller, borden har jeg brukt en dies fra nellies snellen, ovalen er en spellbinders dies.



Jeg tar med dette kortet i følgende utfordringer:
Anonyme scrappere - utfordring#24 Bryllup
Card and scrap - utfordring#10 Bromster
Scrapperiket - utfordting#28 Sommer

7 kommentarer:

  1. For et flott kort, den brettinga er herlig, og jeg elsker kantpunchen din. Nydelig pyntet. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Rålekkert kort!! Den kantpunchen var kjempestilig. Nydelige papirer og pynting.Blir nok noen bryllupskort fremover nå ja. :)

    I dag har vi første ordentlige sommerdagen her nord. Deilig!!!

    Ha ei superfin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. wawww total rålækkert kort, så smuk pyntet

    1000000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

    klemmmmmm

    SvarSlett
  4. Kjempe lekkert, nydlig pyntet og flotte duse farger!
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  5. Ååå så nydelig kort og så flott gjennomført!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    KLem Anne

    SvarSlett
  6. Ååååå for et gjennomført nyyyydelig kort du har laget:)
    Tusen takk for at du deltar på utfodrdringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig hilsen May-Britt:-))
    Så mye flott du har laget siden sist jeg tittet innom her!!!
    Det bunadkortet ditt er jo helt fantastisk flott!!
    Og det er kjolekortet også. Har tenkt flere ganger på å lage det.
    Ser at dere har mistet Loke:-(((
    Ja en vet at dagen kommer før eller senere men sorgen er like stor for det.....
    Og 7 år er jo ikke lenge...
    Huff, føler med dere May-Britt. Han var en nydelig hund utifra bildene jeg har sett på FB.

    Ønsker deg en koselig pinsehelg May-Britt.

    Go`klem, Astrid:-)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung