fredag 17. juni 2011

bryllupskort

Så var det siste bestillingskortet ferdig, nå regner jeg med at det blir litt mindre kortlaging i noen uker fremover, men det kan komme noen regnversdager og da er det kos og sette seg litt opp på rommet:)

Jeg har prøvd meg på en bretteteknikk som jeg igjen har finni hos Marianne, du finner bloggen hennes her.
og jeg tar med kortet i disse utfordringene.

Anonyme scrappere - utfordring#24 Bryllup
Kort o Mania - utfordring#42 Bryllup


papiret jeg har brukt er fra maja design "du och jag" og "fika", stempel fra storyteller og kort og godt, bling fra countrey companions, diesen er fra spellbinders.

navnene er selvsagt sladdet...

16 kommentarer:

  1. Så stilig dette var.
    Morsom bretting og herlig pyntet.
    Kjekt at du vil være med på utfordringen i Papiravisen.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget, og så herlig bretteteknikk. :) Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  3. WOW for et nyyydelig forseggjort kort du har laget i en flott bretteteknikk :))*
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett
  4. Fint bryllupskort du har laget. Liker godt bretteteknikken du har brukt. :)

    Ha en fin dag.

    Hilsen Marlene, GDT hos Papiravisen

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert kort. Likte veldig godt papiren du har brukt her og den brettinga var stilig.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen med nok et bryllupskort :).

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. Så fint kort du har laget!
    Hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett
  7. kjempe flotte ting du lager:) jeg legger meg som følger.ha en fin dag.klem

    SvarSlett
  8. Dette var flott, personlig og fint.

    Tusen takk for at du deltar i Papiravisen

    Agnete

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Elegant! Tøff brette teknikk.
    Takk for at du dletar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  11. For et flott kort, så nydelig pyntet og herlig bretting. :)

    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  12. Sååå stilig!
    Må sjekke ut denne bretteteknikken, knalltøft..

    Limklem

    SvarSlett
  13. Nydelig bryllupskort
    og stilig bretteteknikk :)

    SvarSlett
  14. For et vakkert bryllupskort:) Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  15. Nydelig bryllupskort og en flott bretting på det.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  16. Flott kort du har laget.

    Takk for at du deltar.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung