lørdag 11. juni 2011

bryllupskort

Så var det Pinsehelg
 og jeg kommer til å være for det meste
 oppe på rommet mitt og klippe og lime:o)
Jeg har i dag laget bryllupskort nr. 2.
Jeg tar også med dette i utfordringene til:

Anonyme scrappere - utfordring#24 Bryllup
Card and scrap - utfordring#10 Bromster
Scrapperiket - utfordting#28 Sommer


papir jeg har brukt er fra papirdesig og mayadesign,
blomster fra prima, panduro stempel,
 dies fra nellien snellen og puncher fra xcut,
bling er rester av en svirvel fra storyteller.

8 kommentarer:

  1. Et nydelig kort.
    Herlige farger du har brukt.
    Bli gjerne med på utfordringen vår i Papiravisen med dette......

    SvarSlett
  2. Vakkert kort, nydlige farger!
    Takk for at du dletar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  3. Flott bryllupskort du har laget. :)

    Ha en fin dag.

    Hilsen Marlene, GDT hos Papiravisen.

    SvarSlett
  4. Nydelig bryllupskort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. nyyyydelig bryllupskort.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

    klemmmmm

    SvarSlett
  6. Så flott. Jeg likte veldig godst de små sommerfuglerene.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  7. Flott LO.

    Tusen takk for at du deltar.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett
  8. Så bra at du tilbringer tid på å klippe og lime! For det kan du!
    Så flott kort!

    Tusen takk for at du deltar i Papiravisen

    Agnete

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung