tirsdag 14. desember 2010

Vel overstått Julemesse

Da var årets julemesser unnagjort, det har vært så gøy:) og det har vært skikkelig julestemning, på den første julemessen i Slagenhallen 20-21 nov. kom første snøen, det var nesten snøstorm på lørdagen. På julemessen i helgen, som ble holdt ute i boder på Karljohansvern i Horten,  ja der var det skikkelig julestemmning med fakler og marinemusikken hadde konserter ute og alle var så blide og glade, og masse masse folk. På lørdag var det speilglatt, men masse folk alikevell, på søndag var det ganske kaldt men med knallsol og folk tok livet med ro og koste seg:)
Her er noe av det som var mest populært i min bod...

T-Lyskort

Hjerte eske med sjokolade...

dekorert eske med melkehjerter i fra freia...

Fikk noen bestillinger på hjerte esker for jeg hadde ikke nok...

Jeg skal si T-Lys kortene var populære, jeg hadde ingen igjen på lørdag og våkna kl 2 på natt til søndag og bare måtte stå opp og lage fler:)

Eske med melkehjerter...

Ønsker alle en riktig God Jul...

3 kommentarer:

  1. SUPERWOW vilka fina saker, förstår att det var rykande åtgång av alla dina fina saker, SÅÅÅ SYND att du bor så långt borta annars hade jag kommit och handlat med.

    GOD JUL på dig med vännen.

    KRAM
    Carina

    SvarSlett
  2. Så flotte telyskort og esker du hadde med på julemessa, skjønner godt at de ble utsolgte :-)

    SvarSlett
  3. Å, så masse flott du laget til julemessa - og moro at du fikk ekstrabestillinger også. Kjempeflotte kort og esker. Hørtes gøy ut å være med på julemesse :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung