lørdag 4. desember 2010

ventetid Utfordring #19 - Kammerpikenes tema


Jeg har lyst til å være med på utfordringen til kammerpikene i skrappekammeret.
Temaet var VENTETID og siden det snart er jul så ville jeg lage et julekort, og det kan jo ikke passe bedre med en liten ventende gutt som sitter ved vinduet og håper på at dagene skal gå fort frem til julaften:)



Arkene jeg har brukt er fra karenfosterdesign og crestwod, stempel, bånd og blomster er fra kort og godt. Rub ons kjøpte jeg på skraporama i fjor på standen til et trykk.

5 kommentarer:

  1. For et nydelig kort! Lekkert med blonde rammen rundt stempel motivet og blomstene.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Lekkert kort du har laget! Enig med Ingrid - likte utrolig godt rammen rundt motivet ditt!!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  3. Rålekkert rett og slett!!
    Nydelige farger og stilig pynt.
    kjrmprfint stempelmotiv.!!

    SvarSlett
  4. Jeg også likte veldig godt bruken av blonden rundt ovalen med motiv. Flott effekt!
    Ellers vil jeg gjerne ønske deg til lykke med julemesse til helgen. Du har laget mye fint.

    SvarSlett
  5. Så mycket fint du ar gjort.
    Jag gillade din ljus. Hur får du färg på dem eller färglägger dem. Gör man det på silkespappret också.
    Ha en fin Nobelkväll.
    Kram

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung