tirsdag 11. september 2012

Scrappehelg hos Hobby Hagen

I helga var jeg på scrappetreff hos Hobby Hagen i Stokke, det var en veldig koselig helg:) Mange hyggelige damer som klippet og limte sammen, jeg fikk laget masse der syns jeg:)


 
2 stk tag kort, ser at jeg ikke har tenkt så mye på tekst på de,
 men da kan de vel brukes til det meste også da:))

 
Her har jeg laget et te-kort, fikk malen av en dame på treffet, en liten fiffig sak.
Det kan jo også være en liten sjokolade i lommene isteden for te poser,
 eller et gavekotr eller penger:)
 

 
Sånn ser den ut inni...





 
Det ble jo en til selvfølgelig
 



 
Jeg hadde med meg en mal jeg hadde finni hos Marianne, den var til et sjokoladekort, det var flere på treffet som lagde den. Passer fint nå før jul...

 
Her ser dere inne i kostet, og det er meningen at det skal ligge en sjokolade inne på høyre side, men jeg har ikke fått kjøptt det enda...

 
Her et sjokoladekort til...
 
 
og enda et...


6 kommentarer:

  1. Så mye fint du laget den helgen.
    Har snoket litt og vet at det var et vellykket treff. Neste gang så må jeg bare være der!
    Sees vel i gangene en gang!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Hei. Ja det var koselig på treffet! Gleder meg til neste!

    SvarSlett
  3. Så mange fine kort du har lagd :)
    klem :)

    SvarSlett
  4. Vad mycket fint du har gjort och fina julkort. Har köpt mig stickmönster på norska får hoppas jag kan få i hop något.
    Kram

    SvarSlett
  5. Ja det var mye fint som ble laget på treffet Maya :)
    Og du er jo bare SÅ flink.
    Takk for koselig prat,- vi ses vel igjen på et annet treff :) :)
    Hilsen "nabo`n på stolen ved siden av deg ",
    Anette

    SvarSlett
  6. Hei May Britt! Og dette har jeg venta på så leeeenge...Kom fra Kreta sent igårkveld etter en lang dagsreise(to mellomlandinger/flybytte),ganske susete i hue. Det første jeg gikk inn på da jeg åpna idag, var Mayas hobby. Mamma mia så kreativ du er, men det er jo ikke noe nytt.Gleder meg til julemessene. VI KOMMER!

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung