søndag 26. august 2012

bleiekake med dåpsgave.

Da har jeg laget en bleiekake igjen på bestilling,
dette er til en dåp og gaven er smykkeskrinet med penger og et gullhjerte i.
 
 
 
 

 
Jeg valgte og sette smykkeskrinet åpent på toppen,
oppi skrinet la jeg pengene som jeg rullet pent sammen og hengte smykket over kanten.

 
Tilslutt ble alt pakket inn i cellofan, da holder ting seg litt mer på plass også.
 Det er ikke brukt noe nåler eller liknende, det er ment at bleiene skal brukes etterhvert.

4 kommentarer:

  1. Kjempefin dåpsgave dette her :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Jättefin och roliga att ge bort.
    Kram

    SvarSlett
  3. Den vakte nok glede og begeitring tenker jeg...lekker!

    SvarSlett
  4. Superstilig bleiekake. En vakker og nyttig presang!

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung