tirsdag 25. september 2012

fyrstikkesker

 
Jeg har ikke fått gjort mye de siste ukene,
var litt uheldig for et par uker siden og dette ned ei trapp og brekke beinet....
at det går ann og være så klumsete.....
Jeg skal være med på et par julemesser i år også,
og hadde tenkt og begynne produksjon frem til de.
Nå har det vært strikking med benet høyt i noen uker,
men nå ser det ut som det skal gå bedre å sitte og klippe og lime litt:)
 
Jeg har begynt litt forsiktig med å pynte fyrstikkesker,
som jeg tenkte og lage en gavepakning med t-lys av...
 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine fyrstikkesker du har lagd.
    så uheldig du har vært da, god bedring.
    klem :)

    SvarSlett
  2. God bedring med benet og flott du kalrer å lage litt i papir også. Kjemepgreit å variere litt emllom forskjellige hobbyer når en blir sittende slik du nå gjør.
    Og fyrstikkeskene ble kjempefine.

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung