lørdag 9. april 2011

Veskekort og Zig Zag kort

Så er noe av våronna i haven unnagjort og jeg sitter her på rommet nå i morgentimene og nyter det vakre været, jeg har flott utskt ut over fjoren og over til bastøya, solen skinner og det er klart litt kjørlig vær. Etterpå skal jeg ut og rote litt i blomsterbeddene, men ennå er det litt for kaldt ute.

Jeg har fått ferdig gjort en del ting som jeg har begynt på for en tid tilbake men ikke blitt ferdig med for andre morsomme ting har dukket opp isteden:)











6 kommentarer:

  1. Så flotte veskekort du har laget!

    SvarSlett
  2. Så deilig det høres ut med våronn i hagen. Her har det haglet på morgenkvisten, men det går fort over. :) For noen lekre vesker du har laget. Stilig med sommerfuglene på innsiden. Veldig fin punch du har brukt på kortet, og fargene var bare herlige. Skal ta en sykketur til TreL (papirbutikk)for å se om de har fått noe nytt.

    Nyt helga!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. Disse veskene er da bare så lekre! Kortet likeså!
    Nå nyter vi at snøen er borte og at sola varmer godt :)

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert du har laget!
    Nydelige prosjekter:)
    Ja godt med mildere dager. Flott tid vi er inne i nå.
    Ha en fin søndag, klem:)

    SvarSlett
  5. Å her var det mye fint siden sist:) Du har gjort kjempemye lekkert veskene er riktigt flotte og kortet som du har gjort er också riktigt flott:)
    Du er riktig flink på å få det til:)
    Ha en riktig fin söndag, hilsen og klem fra Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  6. Heisann! Nydelig veske du har laga. Jeg har noe til deg i bloggen min.. klem:)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung