onsdag 27. april 2011

Borkort til konfirmasjon

Ja da var påsken over for denne gang, det har vært det utroligste flotte været vi noen gang har hatt. Kosa oss på hytta en hel uke:)
Men så er det hverdag igjen...skulle gjerne hatt en uke til jeg...men men...

Jeg har i dag blitt ferdi med borkortene som skal være til fetteren min sin konfirmasjon. Jeg har denne gangen også tatt utgangpungt i jakkekortet som jeg fant på nettet et sted.
Fargene skulle være sort-hvitt og rødt, rødt fordi han er aktiv innenfor AUF, derfor også en roseknopp på jakkeslaget.


Blomsten er fra kort og godt, mønsterarket fra my minds eye, sort kartong fra clas olson (som var en tanke bløt) og hvit aqvarell ark.



26 stk...phu...

5 kommentarer:

  1. Hjelpe meg for et arbeid du har gjort. Og for et resultat, de var virkelig superfine. Skulle vært morsomt å se bordet ferdig dekket. Stilig!!!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. FOR en jobb det må ha vært å brette alle disse bordkortene! Morsomt at de representerer konfirmantens interesser :) Kjempefine ble de!

    SvarSlett
  3. Så stilige bordkort, men for en jobb... :)

    Vi har også hatt en flott påskeferie her hjemme :)
    klem :)

    SvarSlett
  4. OMG så lekkre bordskort og for et jobb du har lagt ned:) Men resultatet er så bra og du må väre kjempeförnöjd selv:) Önsker deg en toppen dag og ha det bra:)
    Hilsen og klem fra Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  5. For noen utrolig flotte bordkort. :)
    En kjempe jobb du har hatt.

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung