mandag 11. april 2011

konfirmasjonskort til gutt

Herrekortet denne mnd. kommer i form av konfirmasjonskort til gutt:)
Jeg var og skulle kjøpe ark til bryllups kort i dag på gode minner i Tønsberg,
der hadde de akkurat satt ut den nye serien fra Pion design
 jeg syns de var utrolig søte og måtte bare ha de.

Det ble da et guttekort/konfirmasjonskort

Jeg har tatt utgangspungt i en skisse fra fruarna lillja,
 mønsterarkene er som sagt pion design og bazzill,
 blomstene er fra storyteller,
blingen fra kort og godt og knappen fra bestemors samling:)
Bildet har jeg finni på nettet.


NYE PION DESIGN!!!

Pion har akkurat kommet med 24 nye lekre design,
Minnenas Ateljé fordelt på 12 ulike mønsterark.


6 kommentarer:

  1. Et flott guttekort.
    Stilig motiv.

    SvarSlett
  2. Så tøft det var. Nydelige papirer og motiv. Stilig med et litt røft uttrykk. Å, dette var skikkelig flott. :):)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. For et kjempeflott guttkort du er virkelig flink å få det til:)
    Tusen takk selv for koseligt besök hos meg det blir jeg glad for:)
    Önsker deg en riktig fin dag:)
    Hilsen og klem fra Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  4. For et lekkert guttekort, flott oppsett
    og stilig motiv.
    De mønsterarka er knall fine :)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅH det är bara så snyggt! Att göra killkort är inte helt lätt, men detta är så rätt!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvarSlett
  6. Skikkelig fint guttekort! Disse papirene er jo bare rålekre :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung