onsdag 11. september 2019

litt strikking har det også blitt


Det har blitt en del tova votter, og noen fler skal det bli tenker jeg

Jentene på jobben fikk dilla på å strikke halser/buffer de er kjempemyke


Måtte jo strikke en hals i blått også :)


Disse sokkene har jeg snart rundet 100 stk av tenker jeg, karisma er et fantastisk garn og strikke med...


Har også strikket noen pannebånd, måtte ha med noe enkelt på hytta en helg.


Da ble det jo selvfølgelig et til ;)


Sønnen i huset har masa i noen år på kofte fra mor, tilslutt ble det en frydkofte ;)


Baggy lue, mangler bare dusken


Barnebarnet plokket ut garn til lue til seg selv, ble veldig overasket når lua var ferdig morran etter. he he <3


I høst har lunchpausen på jobben gått med til hekling av glassbrikker.
først var det for at vi skulle ha med en liten gave til en tidliger kolega som ba oss på en kose kveld, men det ble litt garn igjen så jeg satte igang og hekla opp alt og fikk til å fylle noen gaveesker julemssen i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung