onsdag 11. september 2019

har fått sydilla


Måtte jo sy et babynest til det nyeste barnebarnet, det ble gledelig mottatt og han har kosa seg masse i bestemors nest <3 
Malen har jeg laget selv, det var ikke så vanskelig når man tok en titt på youtube og så hvordan de ble sydd.


Etterhvert ble babynestet for lite, da spurte svigerdatter om jeg kunne sy en sengeslange også. Nå sover Severin like godt igjen som han gjorde i bestemors nest.


Liker og lage hjemmelagde gaveesker/pakker
her er en kaffepose inni er det 500 gr evergood kaffe som er den desidert beste.


Det var ei på jobben som lurte på om jeg kunne lage en til henner, lagde likegodt noen fler :)



En liten hendig sak til å ha i strikkebagen f.eks.


Orden på strikkepinner er altid kjekt, så slipper man leite i bager og poser..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung