mandag 12. mars 2012

kort i blått

Nå har jeg ikke fått lagt ut noen kort på lenge, her har det bare gått i barnebarn for tia:)

Men her kommer et kort jeg har laget på bestilling på jobben, en elsket leder har gått av med pensjon, hun kommer til å bli savnet...

Jeg måtte kikke litt rundt på andre blogger for å få innspirasjon til å lage dette kortet og det fikk jeg hos marianne, du kan se bloggen hennes her, hun lager masse flotte kort og esker.


Jeg fant denne brete teknikken inne hos Marianne.
Mønsterarket jeg har brukt er jeg ikke sikker på hvor kommer ifra, men tror det er maja design, ellers så er det brukt cheery lynn dies, nelly snellen dies og cuttlebug dies. Bildet er fra sagen design.


3 kommentarer:

  1. Nydelig kort og det mønsterarket var kjempefint. Nydelig pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så snyggt med vackra färger och en fin vikning.
    Kram

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort :)
    Herlig brettting og lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung