onsdag 14. mars 2012

Bleiekake

Jeg måtte jo prøve meg på en sånn bleiekake når jeg nå har fått et barnebarn til. Etter å ha kikket rundt på mange flotte bleiekaker på nettet, falt jeg for denne måten og lage kaken på. Du finner oppskriften inne hos Ranveigs scrappehjørne.

Sånn ble min bleiekake, ordentlig morsom å lage:)

Jeg har ikke brukt noen nåler el. vil gjerne at de bruker bleiene og de tingene som jeg har pyntet kaken med. Jeg har pyntet med smokker,  smekker, hårbørte/kam, kluter og rangler(baksiden)
Midt inni har jeg brukt to blomsterpinner som holder lagene sammen så de ikke sklir, bamsen på toppen sitter helt løst.

Jeg pakket alt sammen inn i cellofan, da sitter bamsen rolig på toppen også:)
og den ble litt lettere og frakte.

4 kommentarer:

  1. Å, den var skikkelig flott du. Likte veldig godt at du har pynta med på ting som kan brukes. Blir jo ekstra flott når den er innpakket i cellufan.

    Kos deg med barnebarna!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin, en flott gave til den lille .
    klem :)

    SvarSlett
  3. Woooow Maya, så herlig.
    Denne falt nok i smak.
    Nydelig pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Så söt present det var en mycket rolig idé.
    Kram

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung