tirsdag 31. januar 2012

Hello kitty kake og kort

I helga feiret vi burstaen til min lille niese Henriette som ble 5 år, og hennes tvillingbrødre Jørgen og Henning som ble 11 år.
Henriette skulle ha sin barnebursta på lørdag, og spurte tanta så pent om ikke hun kunne lage hello kitty kake til henne, og det kunne jeg jo:)

Her ble resultatet...


Måtte jo lage kort til de også

Dette er laget av rosa restepapir, magnoliastempel, papirdesign roser og spellbiner dias.

Pion design mønsterark, kreativ hobby stempel, papirdesign blomster, korthobby charms



6 kommentarer:

  1. Takk for påminningen, kort fra en pappajente må jo være litt jentete, det har du helt rett i. :)

    For noen nydelige kort du har lagd. De guttekortene var bare så spesielle. Så stilig med den lille charmen i sløyfa.

    Å så den kaka da. Får vann i munnen. Kan tenke meg at den var god ja.

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Så fin kake du har lagd :)
    Nydelige kort til alle tre.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Nydeige kort og ei flott kake du har laga!

    Fin dag til deg, Klem :)

    SvarSlett
  4. Nydelige kort og for en lekker kake.
    Det er tanta si det :O)

    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Supersöta alster du har gjort.
    Jag har en award till dig också.
    Kram Anna

    SvarSlett
  6. Lekker kake til bursdagsbarnet, og tre flotte kort.
    Stilig bretteteknikk på de guttekortene.

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung